top of page
  • Zdjęcie autoraDominika Troszczyńska

Moja Toaletka


Powiem wam szczerze że chyba jestem jedną z niewielu kobiet, która nie narzeka na swój zasób kosmetyków. Interesuje się makijażem twarzy, różnymi charakterystykami lecz tego niestety często nie praktykuje, uwielbiam również robić paznokcie lecz niestety tego dopiero od niedawna się uczę. Ze względu na ilość kosmetyków jaką posiadam mam niestety problem z pomieszczeniem ich niestety mam swoją uroczą małą toaletkę, która na wystawie sklepowej skradła mi serduszko więc jeszcze tego samego dnia znalazła się w moim pokoiku. Nie lubię swoich kosmetyków trzymać zamkniętych w kosmetyczkach, kuferkach czy kartonach niestety ale jak mam tak pochowane strasznie się w tym wszystkim gubię uwielbiam mieć wszystko pod ręką i na widoku dlatego pochowanie samej kolorówki na małej toaletce bez jakiś specjalnych organizerów było dla mnie lekkim wyzwaniem ale się udało i to spójrzcie jak pięknie się udało wszystko poukładać. Sama byłam w szoku jaki zapanował tu porządek (tak dla mnie jest to prządek) przynajmniej do czasu kiedy nie będzie mi się spieszyło i coś mi się nie wywróci lub po prostu nie będę miała czasu odkładać kosmetyków na miejsce.


Na przybory i kosmetyki do robienia pazurków znalazłam miejsce na jednej z długich półek w moim pokoju ale na moje nieszczęście zajęły one całą więc całą pozostałość do pielęgnacji ciała i włosów niestety też wszystko zajęło kolejną długą półkę.

Także dziewczyny pięknie wygląda wielki zasób kosmetyków i jest to poręczne jeśli często się malujecie ale niestety jeśli lubicie mieć wszystko na widoku i pod ręką może być kłopotliwe poukładanie wszystkiego.


7 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Maseczka z cynamonem

Heyka 👋🏻🥰 Dla osób z cerą trądzikową mam świetną maseczkę z cynamonu gdzie mi przy całej twarzy w trądziku mega pomogła. Lecz nie polecam jej dla osób z delikatną skórą. A mianowicie składniki t

Post: Blog2_Post
bottom of page