top of page
  • Zdjęcie autoraDominika Troszczyńska

Drogerie Internetowe


Na poprzedniej odsłonie bloga robiłam dla was spisz wszystkich drogerii internetowych z którymi się spotkałam oraz korzystałam z ich oferty, post ten cieszył się bardzo dużą popularnością więc pomyślałam że opiszę wam znów sklepy internetowe z których uwielbiam korzystać.


A więc oto ranking najlepszych według mnie drogerii internetowych gdzie pod spodem będą podane linki abyście szybko mogli zerknąć w oferty danych sklepów:

1. Paatal jest to drogeria może nie z ogromnym zaopatrzeniem ale na pewno z  przystępnymi cenami ja na tej stronie gównie zamawiałam pędzle, cienie do oczu oraz akcesoria do robienia paznokci. Z każdego produktu byłam bardzo zadowolona. Przesyłka zawsze jest mega szybko dostarczona do mnie.


2. Minti Shop drogeria ta spodobała mi się poprzez swój zasób kosmetyków, bardzo mnie zainteresowały zestawy kosmetyków typu bronzer+rozświetlacz a to wszystko gdy zamawiałam było w cenie jednego produktu, przesyłka była u mnie bardzo szybko.


3. Joka zamawiałam w tym sklepie już nie raz i za każdym razem do paczki dostałam małe gratisy a kosmetyki nie dość że odpowiadały mi cenami były pierwszej jakości i za każdym razem były w bardzo szybkim czasie dostarczone.

4. Cocolita super zaopatrzenie w przystępnych cenach, nie miałam problemu z żadnym z moich zamówień na tej stronie i jestem mega zadowolona z zakupów. Moją ulubioną marką kosmetyków jest W7 i Revolution gdzie co do marki Revolution jest jak dla mnie ogromny wybór, paczuszka również szybko do mnie przyszła.

5. Ezebra Drogeria ma u mnie duże powodzenie ponieważ ma super oferty wielu marek jak i przystępnych cen oraz bardzo często są tu promocje na moje ulubione kosmetyki.

6. Perfumeria na tej stronie często zamawiałam swoje ulubione perfumy, które przychodziły fajnie zapakowane oraz zabezpieczone piankami aby nie zostały uszkodzone w transporcie, prócz perfum często również zamawiałam kosmetyki do włosów i ze wszystkiego byłam bardzo zadowolona.

7. Kosmetyki z Ameryki sklep którego oferta bardzo mnie urzekła a tym bardziej ceny, częste promocje do zakupów dostawałam kody rabatowe a kosmetyki wszystkie były pierwszej jakości tak samo przesyłki szybko do mnie przychodzą a sklep ma cudowne oferty zestawów kosmetyków.

8. Super Koszyk sklep w którym nie tylko znajdziecie super kosmetyki ale i także zapotrzebowanie domku typu chemia i inne potrzebne rzeczy. Z każdej dziedziny mamy nie za duże ale dobre zapotrzebowanie.

Mam jeszcze dla was drogerie z których jeszcze nie miałam okazji korzystać ale bardzo dużo kobiet je poleca:

- Let's Beauty https://letsbeauty.pl/

- Kosmetykomania https://kosmetykomania.pl/

27 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Maseczka z cynamonem

Heyka 👋🏻🥰 Dla osób z cerą trądzikową mam świetną maseczkę z cynamonu gdzie mi przy całej twarzy w trądziku mega pomogła. Lecz nie polecam jej dla osób z delikatną skórą. A mianowicie składniki t

Post: Blog2_Post
bottom of page